شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۰/۰۳

تأکید بر صرفه‌جویی برق در ادارات خراسان جنوبی برای عبور از محدودیت‌های سوخت نیروگاهی

 تأکید بر صرفه‌جویی برق در ادارات خراسان جنوبی برای عبور از محدودیت‌های سوخت نیروگاهی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با اشاره به محدودیت‌های تأمین سوخت نیروگاه‌ها بر ضرورت مدیریت مصرف برق در سطح استان تأکید کرد.