شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۰/۰۵

ظریف: ما برای جلوگیری از اشغال سوریه رفتیم، نه برای اشغالگری

 ظریف: ما برای جلوگیری از اشغال سوریه رفتیم، نه برای اشغالگری
وزیر اسبق امور خارجه در مصاحبه با شبکه العربی: ایران به دعوت رسمی حکومت سوریه برای کمک رفت و در تمام این سال‌ها حتی یک متر از خاک این کشور را به خاک خود ضمیمه یا اشغال نکرد. موضع ما تغییر نمی‌کند؛ چه آن زمان و چه زمانی که اسد رفت معتقدیم تصمیم‌گیرنده نهایی مردم سوریه هستند.