جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۱/۳۰

لاوروف: ایران همواره پایبند NPT بوده و حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران، اعتبار آژانس را تضعیف کرد

 لاوروف: ایران همواره پایبند NPT بوده و حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران، اعتبار آژانس را تضعیف کرد
وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه با شبکه العربیه: حملات به ایران پیامدهای ناخوشایندی به همراه داشته است؛ این حملات، تأسیسات هسته‌ای تحت نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را هدف قرار داد اسرائیل و ایالات متحده با این اقدامات، علاوه بر ایجاد خطرات فیزیکی، اعتبار آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و اهمیت پیمان عدم اشاعه سلاح‌های هسته‌ای (NPT) را تضعیف کردند نظارت آژانس بر برنامه هسته‌ای ایران در سال‌های اخیر به‌ویژه پس از امضای برجام، بی‌سابقه بوده و ایران هرگز به نقض تعهدات خود در چارچوب NPT یا توافق با …