جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۵/۰۳/۱۶

گاز البرز به دنبال افزایش بهره‌وری انرژی در صنایع

 گاز البرز به دنبال افزایش بهره‌وری انرژی در صنایع
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز در همایشی با حضور مسئولان و صاحبان صنایع اشتهارد، استفاده از راهکارهای دانش‌بنیان و ظرفیت شرکت‌های کارور را یکی از مهم‌ترین ابزارهای مدیریت ناترازی انرژی و ارتقای بهره‌وری در بخش صنعت عنوان کرد.