مدیرعامل فرودگاه پیام از فعالسازی این فرودگاه برای افزایش تابآوری پایتخت و آغاز پروژه بهسازی باند پروازی آن پس از ۳۰ سال خبر داد. محسن حسنلو گفت این ضرورت پس از جنگ ۱۲ روزه و بر اساس گزارشهای پدافند غیرعامل آشکار شد و پروژههای توسعه از سال آینده به صورت زنجیرهای به بهرهبرداری میرسند.