یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۵/۰۳/۱۸

چاقوکشی و خودزنی خواهران منصوریان در فدراسیون ووشو

 چاقوکشی و خودزنی خواهران منصوریان در فدراسیون ووشو
صبح امروز، جریان برگزاری دومین مرحله رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشو (بخش ساندا) در آکادمی ملی ووشو، با حواشی غیرمنتظره و شدیدی همراه شد. بنا بر اطلاعیه رسمی روابط‌عمومی فدراسیون ووشو، ورود غیرقانونی و تهاجم خواهران منصوریان به دفتر ریاست، منجر به تنش‌های فیزیکی و لفظیِ بی‌سابقه در این فدراسیون شده است.