دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵ - 22 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۰۹/۲۵

یک ایستگاه لرزه‌نگاری باند پهن وارد مدار مؤسسه ژئوفزیک شد

 یک ایستگاه لرزه‌نگاری باند پهن وارد مدار مؤسسه ژئوفزیک شد
ایستگاه لرزه‌نگاری دائمی باند پهن نواکوه شبکه لرزه‌نگاری کرمانشاه، وابسته به مرکز لرزه نگاری کشوری، مورد بهره برداری قرار گرفت و به صورت برخط وارد مدار خدمات دهی مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران شد.