شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۰۳

ضرورت اتصال برخط دستگاه‌های اجرایی برای نظارت یکپارچه در هرمزگان

 ضرورت اتصال برخط دستگاه‌های اجرایی برای نظارت یکپارچه در هرمزگان
استاندار هرمزگان با تأکید بر لزوم هوشمندسازی فرآیندهای نظارتی، خواستار طراحی و راه‌اندازی سامانه‌ای برخط برای اتصال یکپارچه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای نظارتی شد.