اجرای مرحله دوم سهنرخی شدن بنزین تا ۲۷ بهمن / مهلت ثبت نام برای صاحبان چند خودرویی
شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران اعلام کرد در مرحله دوم اجرای مصوبه سهنرخی شدن بنزین، مالکان چند خودرویی باید تا ۲۷ بهمن ۱۴۰۴ خودروی مشمول دریافت سهمیه را در سامانه معرفی کنند.