جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۱۶

شهادت ۴ نیروی شهرداری شیراز در پی جنایت آمریکایی-صهیونی در زیباشهر

 شهادت ۴ نیروی شهرداری شیراز در پی جنایت آمریکایی-صهیونی در زیباشهر
ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز اعلام کرد: در پی حمله تروریستی و جنایت جنگی صورت‌گرفته از سوی رژیم منحوس صهیونی و آمریکای جنایتکار به شهرک زیباشهر واقع در منطقه ۳، چهار نفر از کارکنان مدیریت شهری که در حال خدمت‌رسانی به مردم بودند، به شهادت رسیدند.