امام جمعه سیسخت خطبههای نماز جمعه ۲۴ بهمنماه سیسخت با تأکید بر آمادگی معنوی در روزهای پایانی ماه شعبان، خواستار نقشآفرینی جدی مساجد در برگزاری برنامههای دینی و فرهنگی ماه رمضان شد و بر ترویج افطاری ساده، کمک به نیازمندان و تقویت همدلی اجتماعی در این ماه پرفضیلت تأکید کرد.