جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۳ ساعت قبل

اسرائیل در لبنان است، چون می‌خواهد این کشور را اشغال کند، نه به‌دلیل حملات حزب‌الله /با ایران می‌مانیم و در وحدت کنار یکدیگر خواهیم بود+فیلم

 اسرائیل در لبنان است، چون می‌خواهد این کشور را اشغال کند، نه به‌دلیل حملات حزب‌الله /با ایران می‌مانیم و در وحدت کنار یکدیگر خواهیم بود+فیلم
دبیر کل حزب الله لبنان گفت: اسرائیل در لبنان است، چون می‌خواهد این کشور را اشغال کند، نه به‌دلیل حملات حزب‌الله؛ مقاومت تا زمانی که اشغالگری ادامه داشته باشد...