خروش اهالی غیور گلستان در بیستوچهارمین شب متوالی/ طنین انتقام به افلاک رسید
گرگانی ها برای بیست و چهارمین شب متوالی با حضور گسترده در میدان وحدت این شهر، ضمن محکومیت تجاوزات صهیونی - آمریکایی به برخی مناطق کشور، با سر دادن شعارهای انتقام، انتقام خواستار استمرار پاسخ کوبنده قوای مسلح علیه مواضع دشمن در منطقه شدند.