پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۰/۰۵

ماه رجب فرصت طلایی خودسازی و بازگشت به مسیر الهی است

 ماه رجب فرصت طلایی خودسازی و بازگشت به مسیر الهی است
امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با تأکید بر اهمیت عبادت، دعا و استغفار، ماه رجب را فرصتی بی‌بدیل برای تزکیه نفس و خودسازی معرفی کرد و بر نقش اعتکاف، روزهای یوم‌الله و بصیرت دینی در تربیت نسلی مؤمن و انقلابی تأکید کرد.