رئیس ستاد مرکزی روز جهانی قدس در گفتوگو با SNNTV:ملت ما در 46 سال گذشته در همه شرایط در جمعه آخر ماه رمضان یک حضور میدانی معاداری در حمایت از مردم فلسطین داشتند.راهپیمایی روز قدس بعد از راهپمایی 22 بهمن، دومین راهپیمایی سطح ملی ماست و این بیان کننده اهمیت آرمان قدس است.امسال شرایط ما کاملا نسبت به گذشته متفاوت تر است. آمریکا و اسرائیل برای تجزیه ایران و تغییر نظام جمهوری اسلامی و غارت نفت و گاز ایران به میدان آمدند.صهیونیست ها به دنبال ضربه مهلکی که بعد از طوفان الاقصی خوردند به دنبال احیای خود …