صحبت های یک شهروند تهرانی در تجمع عزاداری میدان انقلاب :شهادت کمترین اجری بود که میتوانست برای مجاهدت های رهبر عزیز ما باشد.تا لحظه ظهور امام زمانمان دست از انتقام برنمیداریم و زیر بار هیچ حرف سازشی نمیرویم.تا انتقام خون رهبرمان را نگیریم آرام نمیشویم و این را به بهای خونمان خواهیم پرداخت.