جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۰۶

الزام ناوگان حمل‌ونقل کرمان به معاینه فنی سه‌ماهه / استقرار ۵۶ اکیپ راهداری برای نوروز

 الزام ناوگان حمل‌ونقل کرمان به معاینه فنی سه‌ماهه / استقرار ۵۶ اکیپ راهداری برای نوروز
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان، از الزام تمامی ناوگان مسافربری و باری به اخذ معاینه فنی معتبر هر سه ماه یکبار خبر داد و گفت: ۵۶ اکیپ راهداری در راهدارخانه‌های شمال استان به‌صورت شبانه‌روزی برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی مستقر شده‌اند.