پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۰/۱۷

اعمال بیش از ۱۴۰۰ جریمه و توقیف ۱۸ خودروی دودزا برای مقابله با آلودگی هوا در ملارد

 اعمال بیش از ۱۴۰۰ جریمه و توقیف ۱۸ خودروی دودزا برای مقابله با آلودگی هوا در ملارد
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد از اعمال بیش از ۱۴۰۰ مورد جریمه برای خودرو‌های آلاینده و فاقد معاینه فنی و توقیف ۱۸ خودروی سنگین دودزا خبر داد و گفت تشدید نظارت‌ها و اجرای دقیق قوانین، به عنوان راهکار اصلی کاهش آلودگی هوا در دستور کار جدی دستگاه‌های اجرایی قرار دارد.