مریلا زارعی: تو رفتی، اما نورت در قلب هر مظلوم و آزادیخواه زنده است
آقای شهیدم سلام، آقاجان، رفتنت را باور نمیکنم . ۷ روز و شب گذشت و من هر لحظه پلکهایم را به هم میفشارم بلکه با باز شدنش از این خواب هولناک بیدار شوم و ببینم که همه اینها کابوس بوده... اما تلاش بیهوده ایست.