رئیس فدراسیون اسکی ایران با رئیس کمیته بینالمللی المپیک دیدار کرد
بهرام ساوه شمشکی، رئیس فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی ایران، در حاشیه بازیهای المپیک زمستانی ۲۰۲۶ با کرستی کاونتری، رئیس کمیته بینالمللی المپیک، دیدار و درباره توسعه ورزش اسکی در ایران، به ویژه در بخش بانوان، گفتوگو کرد.