وزیر علوم: رئیسجمهور پیگیر پرونده تصرف ساختمانها و اراضی دانشگاههاست
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به نقش دانشگاهها در دوران جنگ گفت: دانشگاهها در این دوره در خدمت کشور بودند ولی متاسفانه برخی افراد از شرایط کشور سوءاستفاده کرده و خارج از ضوابط قانونی، ساختمانها و اراضی دانشگاهها را تصرف کردند.