پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۰/۱۵

محکومیت نهاد دولتی در سیستان و بلوچستان به پرداخت ۲۰۰ میلیارد ریال جریمه و انفصال مدیران

 محکومیت نهاد دولتی در سیستان و بلوچستان به پرداخت ۲۰۰ میلیارد ریال جریمه و انفصال مدیران
اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان رأی غیابی خود را علیه یکی از نهادهای عمومی به دلیل عدم نظارت مؤثر و ترک فعل مدیران صادر کرد. بر اساس این رأی، این نهاد و افراد دخیل به پرداخت جریمه‌ای بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال و انفصال از خدمت برخی مسئولان محکوم شدند.