جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۰۲

هفت هزار نفر در شرق شعیبه شوشتر از نعمت آب بهره‌مند می‌شوند

 هفت هزار نفر در شرق شعیبه شوشتر از نعمت آب بهره‌مند می‌شوند
آیین افتتاح ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب سه‌راه دیلم (شرق شعیبه شوشتر) با همت مردمیاری و محرومیت‌زدایی قرارگاه منطقه‌ای کربلا و شرکت آب و فاضلاب خوزستان و حمایت قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی نیروی سپاه برگزار شد.