رئیس پلیس فتا تهران از دستگیری فردی با مدرک دیپلم که خود را به عنوان پزشک در فضای مجازی معرفی و اقدام به طبابت غیرمجاز کرده بود، خبر داد و گفت: این متهم با سوءاستفاده از مهر پزشکان واقعی، اقدام به جلب اعتماد مردم و انجام اعمال پزشکی غیرقانونی کرده است.