وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی با شبکه NBCآمریکا:ایران همیشه گفته است که بمب هستهای نخواهد ساخت.ما در برجام متعهد شده بودیم که هیچوقت بمب اتم نخواهیم داشت اما آمریکا از برجام خارج شد.سه بار در مذاکرات به نتیجه رسیدیم اما طرف مقابل نتوانست در واشنگتن موفق شود.