جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۰۹/۲۴

رزازی: استانداری تهران هیچ نقشی در کارگروه بلندمرتبه سازی ندارد

 رزازی: استانداری تهران هیچ نقشی در کارگروه بلندمرتبه سازی ندارد
سخنگوی استانداری تهران در نشست خبری: یک کارگروه به نام بلندمرتبه‌سازی مسئولیت بررسی ساختمان‌های بلندمرتبه را دارد که این مسئولیت با شهرداری تهران است.این تفویض اختیارات از ادوار گذشته انجام شده و در حال حاضر شهردار محترم تهران مسئولیت آن را بر عهده دارند.شهرداری تهران و دستگاه‌های دخیل در این حوزه جلسات مختلفی برگزار کرده‌اند تا مسائل مرتبط با بلندمرتبه‌سازی را پیگیری کنند. مجموعه مدیریت بحران شهرداری و خود شهرداری تهران مسئولیت اجرای این کار را دارند.استانداری تهران هیچ‌گونه نقشی در این کارگروه …