پیام مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی پس از دیدار با وزیر خارجه کشورمان
مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی گفت: مذاکرات فنی عمیقی را با وزیر امور خارجه ایران در راستای آمادهسازی برای مذاکرات مهمی که قرار است فردا در ژنو برگزار شود، به پایان رساندم.