پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۲۳

بقایی: آمریکا، بازیگری یاغی و تهدیدی برای صلح جهانی است/ ایران هیچ خصومتی با کشور‌های منطقه ندارد

 بقایی: آمریکا، بازیگری یاغی و تهدیدی برای صلح جهانی است/ ایران هیچ خصومتی با کشور‌های منطقه ندارد
«اسماعیل بقائی» سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکومیت سیاست‌های متجاوزگرانه آمریکا، این کشور را بازیگری یاغی در نظام بین‌الملل توصیف کرد و گفت: واشنگتن با سابقه‌ای طولانی در اخلال در تجارت آزاد و اعمال تحریم‌های یکجانبه، به تهدیدی جدی برای صلح و امنیت جهانی تبدیل شده است.