پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۰۹/۱۸

ژنرال صهیونیست: بیشتر اسرای اسرائیلی به دست خودمان کشته شدند

 ژنرال صهیونیست: بیشتر اسرای اسرائیلی به دست خودمان کشته شدند
«نیتسان آلون» ژنرال بازنشسته ارتش اسرائیل و رئیس سابق ستاد رسیدگی به گروگان‌ها و مفقودین ارتش این رژیم، در گفت‌وگویی جنجالی با روزنامه عبری‌زبان «یدیعوت آحارونوت» گفت که بیشتر اسرای اسرائیلی در منطقه جبالیا در شمال نوار غزه نه به دست جنبش حماس، بلکه بر اثر شلیک نیرو‌های ارتش اسرائیل کشته شده‌اند.