در این چهار سال بیش از ۱۸۰۰ اتوبوس جدید وارد ناوگان حملونقل شهری تهران شده است + فیلم
عضو شورای شهر تهران گفت: در این دوره چهارساله، بیش از ۱۸۰۰ اتوبوس دیزلی و برقی به ناوگان حملونقل شهری اضافه شده است. همچنین حدود ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ اتوبوس دیگر نیز بهزودی وارد میشوند.