پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۰۶

در استان کردستان دیگر هیچ کودک شیرخواره‌ای در مراکز نگهداری نمی‌شود

 در استان کردستان دیگر هیچ کودک شیرخواره‌ای در مراکز نگهداری نمی‌شود
­­معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: سیاست اصلی این سازمان در سال جاری، سپردن کودکان بی‌سرپرست یا بدسرپرست به خانواده‌ها و کاهش جمعیت مراکز نگهداری است؛ اقدامی که با همکاری مراجع قضایی نتایج مثبتی به همراه داشته و موارد فسخ فرزندخواندگی در کشور بسیار اندک گزارش شده است. ­