جواد شریفی از خراسان جنوبی: هماکنون اولین بارش برف در شهرستان بیرجند آغاز شده و امیدواریم تا صبح ادامه داشته باشد. فردا مدارس ابتدایی استان غیرحضوری خواهند بود. در اکثر نقاط استان بارش رحمت الهی را طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد بودیم. در برخی مناطق مرزی مانند شهرستان سربیشه، بخش ماهی رود بیش از ۳۰ میلیمتر بارش گزارش شده که باعث خوشحالی بسیاری از کشاورزان شده است.