شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۰۴

اعتراض ربیعی به داوری/ تراکتور مستحق پنالتی بود

 اعتراض ربیعی به داوری/ تراکتور مستحق پنالتی بود
سرمربی تراکتور تبریز پس از تساوی برابر ملوان بندر انزلی، با اشاره به صحنه مشکوک روی دانیال اسماعیلی‌فر تأکید کرد تیمش باید در این دیدار صاحب ضربه پنالتی می‌شد.