سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری: متأسفانه باریکه غزه و کرانه باختری در دو سال و چند ماه گذشته تبدیل به مسلخ اهالی رسانه و خبرنگاران شده است. نزدیک به ۳۰۰ نفر از خبرنگاران و تصویربرداران عامدانه توسط رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته و به شهادت رسیدهاند. هدف این اقدام، کشتن حقیقت و مخفی نگهداشتن واقعیتها از چشم افکار عمومی است. اگرچه در این زمینه موفق نشدهاند، اما انتقام خود را از طریق خبرنگاران و اهالی رسانه میگیرند.اتهامهای مختلف به خبرنگاران برای ادامه بازداشت شان امر عجیبی نیست. متاسفانه …