در ادامه روند اعزام تیم ملی والیبال ایران برای حضور در هفته نخست لیگ ملتهای ۲۰۲۶، گروه دوم بازیکنان شامل ۶ ملیپوش صبح امروز تهران را به مقصد برزیلیا ترک کردند تا پس از الحاق به سایر اعضای تیم، آماده رقابت با حریفان قدرتمندی همچون برزیل، آرژانتین، بلغارستان و بلژیک شوند.