ابراهیم عزیزی، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتوگو با SNNTV: ما الحمدالله ویژگی داریم که همه اقدامات خود را به مردم گزارش میکنیم. نیروهای مسلح ما در اوج آمادگی برای ادامه این نبرد هستند و بدون شک دشمن پشیمان و نادم خواهد شد. انشاءالله پیروزیهای بیشتری نصیب ما خواهد شد. باید مطمئن بود که به فضل الهی پیروز این میدان هستیم.