جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۱۷

خطر استنشاق گازهای سمی از باران اسیدی بیشتر است/ مردم در خانه بمانند

 خطر استنشاق گازهای سمی از باران اسیدی بیشتر است/ مردم در خانه بمانند
معاون آموزش اورژانس تهران گفت: از مردم می‌خواهیم در خانه بمانند زیرا استنشاق گازهای سمی بسیار خطرناک تر از بارش باران اسیدی است.