پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۰۹/۲۱

بیگی: حدود ۲۳۰ مرکز پزشکی هسته‌ای در کشور فعال است / سالانه ۱ میلیون بیمار از طریق پزشکی هسته‌ای خدمات دریافت می‌کنند + فیلم

 بیگی: حدود ۲۳۰ مرکز پزشکی هسته‌ای در کشور فعال است / سالانه ۱ میلیون بیمار از طریق پزشکی هسته‌ای خدمات دریافت می‌کنند + فیلم
رئیس مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: مرکز پزشکی هسته‌ای بیمارستان شریعتی جزو اولین مراکز پزشکی هسته‌ای کشور است که شاهد افتتاح دستگاه سیکلوترون و خط تولید رادیودارو‌های FDG در بیمارستان شریعتی بودیم که برای تشخیص بیماری‌های سرطانی استفاده می‌شود.