شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 سایت اسپوتنیک / ۵ ساعت قبل

آیا آمریکا صرفا به این دلیل که پهپادهای چینی بهتر هستند، از آنها عصبانی است؟

 آیا آمریکا صرفا به این دلیل که پهپادهای چینی بهتر هستند، از آنها عصبانی است؟
آیا آمریکا صرفاً به این دلیل که پهپادهای چینی بهتر هستند، از آنها عصبانی است؟به گزارش SCMP، مقامات آمریکایی با استناد به دستاویز همیشگی «امنیت ملی»، مصمم به مهار پهپادهای چینی هستند.کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) عملاً واردات جدیدترین...