شنبه / ۲۸ تیر / ۱۴۰۴ - 19 July, 2025
 روزنامه تعادل / ۱۴۰۴/۰۳/۱۹

انواع تبلیغات اینترنتی برای کسب و کار های مختلف

انواع تبلیغات اینترنتی برای کسب و کار های مختلف
دنیای دیجیتال مارکتینگ، جعبه‌ابزاری هوشمند برای هر کسب‌وکار است که استراتژی آن باید متناسب با نوع مخاطب انتخاب شود. کسب‌وکارهای مصرف‌کننده محور (B2C) با بازاریابی محتوا و شبکه‌های اجتماعی احساسات را هدف می‌گیرند، در حالی که شرکت‌های B2B بر ارتباطات منطقی از طریق لینکدین و ایمیل مارکتینگ تمرکز دارند. در نهایت، ابزارهای بنیادینی چون سئو (SEO) و تبلیغات کلیکی (PPC) برای همگان حیاتی است تا در صحنه رقابت دیجیتال، به خوبی دیده شوند.