پنجشنبه / ۲ مرداد / ۱۴۰۴ - 24 July, 2025
 روزنامه تعادل / ۱۴۰۳/۱۰/۳۰

راهنمای تعیین و تخصیص بودجه تبلیغاتی

راهنمای تعیین و تخصیص بودجه تبلیغاتی
اگر مدیر بازاریابی هستید یا مسئول تبلیغات در یک شرکت کوچک تا متوسط، احتمالاً با این سوال مواجه شده‌اید: چگونه می‌توان بودجه تبلیغاتی را به‌گونه‌ای تعیین کرد که بیشترین بازدهی را داشته باشد؟ پاسخ ساده نیست، اما مشخص است که بدون برنامه‌ریزی دقیق، دستیابی به اهداف بازاریابی دشوار و حتی غیرممکن خواهد بود.