پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 سایت تابناک / ۳ ساعت قبل

ناتو و همدستی با متجاوزان علیه ایران

 ناتو و همدستی با متجاوزان علیه ایران
دبیرکل ناتو اخیراً به مشارکت کشورهای عضو این پیمان با آمریکا در تجاوز نظامی علیه ایران اذعان کرد و اسماعیل بقائی در این باره می‌گوید که اعضای ناتو به خاطر همدستی با متجاوزان باید پاسخگو باشند و توضیح دهند که چرا در ارتکاب جنایات شنیع و گسترده علیه مردم ایران در میناب، لامرد، تهران، اصفهان، سنندج، همدان، تبریز، شیراز، بندرعباس و ... شریک شدند؟