شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 سایت تابناک / ۲۴ ساعت قبل

اختصاصی با علی دایی: تبانی چند بازیکن تیم‌ملی با قطر را باور نمی‌کنم/ چرا جای قلعه‌نویی هیچکس یقه تاج را نمی‌گیرد؟ او باید برود / از تابناک به مردم بگویم که فقط یک صفحه اینستاگرام دارم/ با مهاجرت نخبه‌ها، متخصص کم آوردیم / از قهرمانی چوپان در آرنولدکاپ خوشحالم / اسم سرمربی پرسپولیس را نمی‌دانم، اما تیم در دو بازی اخیر خوب بوده

 اختصاصی با علی دایی: تبانی چند بازیکن تیم‌ملی با قطر را باور نمی‌کنم/ چرا جای قلعه‌نویی هیچکس یقه تاج را نمی‌گیرد؟ او باید برود / از تابناک به مردم بگویم که فقط یک صفحه اینستاگرام دارم/ با مهاجرت نخبه‌ها، متخصص کم آوردیم / از قهرمانی چوپان در آرنولدکاپ خوشحالم / اسم سرمربی پرسپولیس را نمی‌دانم، اما تیم در دو بازی اخیر خوب بوده
علی دایی در گفت‌وگو اختصاصی جدید با تابناک، از خروج نخبه‌ها از کشور و عقب‌ ماندن در زیرساخت‌ها گفت. جام ملت‌های آسیا و عملکرد قلعه‌نویی را مرور و کارنامه تاج را نقد کرد. از پرسپولیس و مربی جدیدش گفت که حتی اسمش را بلد نیست!