قرار بود ۱۲۰ روزه تحویل بگیرند. بعضیها برای تکمیل وجه، وام گرفتند، طلا فروختند و سرمایه زندگیشان را به حساب شرکت واریز کردند. اما حالا بیش از ۶۰۰ روز از موعد تحویل گذشته و هنوز خبری از خودرویی نیست که بابت آن پول پرداخت کردهاند. این روزها گروهی از مشتریان شرکت مونتاژکاران ایلیا با تجمع مقابل سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، خود را «مالباخته» مینامند و میگویند وعدههای پیاپی جایگزین خودروهایی شده که هرگز به دستشان نرسیده است.