یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 سایت تابناک / ۱ ساعت قبل

واکنش معاون وزیر صمت به نامه سفیر فنلاند درباره تولید موبایل تقلبی نوکیا؛ مهم نیست!

 واکنش معاون وزیر صمت به نامه سفیر فنلاند درباره تولید موبایل تقلبی نوکیا؛ مهم نیست!
برادران در پاسخ به پرسشی درباره نامه سفیر فنلاند راجع به تولید موبایل تقلبی با نام نوکیا گفت: این شرکت‌ها عموماً در حال مونتاژ کالا هستند. حتی اگر کشور مقصد نامه‌ای هم ارسال کرده باشد با توجه به اینکه این کشور‌ها ایران را تحریم کرده‌اند، نظر آن‌ها برای ما مهم نیست و ما تعهدی به آن‌ها نداریم.