برادران در پاسخ به پرسشی درباره نامه سفیر فنلاند راجع به تولید موبایل تقلبی با نام نوکیا گفت: این شرکتها عموماً در حال مونتاژ کالا هستند. حتی اگر کشور مقصد نامهای هم ارسال کرده باشد با توجه به اینکه این کشورها ایران را تحریم کردهاند، نظر آنها برای ما مهم نیست و ما تعهدی به آنها نداریم.