بقایی: از همه اهرمها برای اجرای تعهدات بهره میبریم
سخنگوی وزارت خارجه با بیان این که مبنای کار، «تعهد در مقابل تعهد» است، گفت: «جمهوری اسلامی ایران ضمن رصد اجرای تعهدات طرف مقابل، از همه اهرمهای خود برای اطمینان از اجرای آن تعهدات بهره خواهد گرفت.»