شنبه / ۲۸ تیر / ۱۴۰۴ - 19 July, 2025
 سایت تحلیل بازار / ۱۴۰۳/۰۸/۲۸

کاهش شکایات در سامانه ۱۹۵ | عدم آنتن‌دهی موبایل از شکایات پرتکرار مردم

کاهش شکایات در سامانه ۱۹۵ | عدم آنتن‌دهی موبایل از شکایات پرتکرار مردم
سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات اعلام کرد: میزان شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ در مدت هفت ماهه اول سال جاری در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال ۱۴۰۲، حدود ۵ درصد کاهش داشته است.