یکشنبه / ۵ مرداد / ۱۴۰۴ - 27 July, 2025
 سایت تحلیل بازار / ۱۴۰۳/۰۵/۲۹

روزگار قالی ایرانی از «عرش» تا «فرش»| غفلت از «بازاریابی مدرن» و تولید مطابق سلیقه دنیا

روزگار قالی ایرانی از «عرش» تا «فرش»| غفلت از «بازاریابی مدرن» و تولید مطابق سلیقه دنیا
اصفهان- جایگاه فرش ایرانی در دنیا خاص و ویژه است اما غفلت از استراتژی های خاص بازاریابی و توسعه مهارت و طرح قالی در قد و قواره سلیقه دنیا باعث شده تا از کشورهایی مانند چین در این عرصه عقب بیافتیم.