پنجشنبه, ۳۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 18 April, 2024


۱۳۹۹/۱۱/۰۸ / /
وقتی مدیران شهری در «خروج» و «ورود» را اشتباه می‌گیرند؛ آرزویشان چیست؟!
نکته جالب توجه در خصوص کمپین آرزوها، مشابهت آن با کمپین‌های اینستاگرامی است که هدف از آن‌ها دریافت فالوئر و مشهور کردن افراد است با این تفاوت که در آن کمپین‌ها جوایزی مانند گوشی تلفن همراه و پول‌های میلیونی به شرکت کنندگان وعده داده می‌شود و در کمپین شورای شهر تهران، تلاش برای تحقق آرزوی پرلایک تر!