دوشنبه / ۱۷ آذر / ۱۴۰۴ - 8 December, 2025
 سایت طرفداری / ۱۱ ساعت قبل

مقایسه جزئیات گرافیکی در نحوه دریبل زدن دروازه‌بان از FIFA 94 تا EA FC 26

مقایسه جزئیات گرافیکی در نحوه دریبل زدن دروازه‌بان از FIFA 94 تا EA FC 26
طرفداری | از FIFA 94 تا EA FC 26، انیمیشن‌های دریبل‌زدن دروازه‌بان از چند فریم ساده و خشک به حرکات کاملاً طبیعی و واکنش‌محور رسیده‌اند. در FIFA 94، دریبل دروازه‌بان بیشتر یک جابه‌جایی زاویه‌دار بود که با اسپرایت‌های محدود و بدون تغییرات واقع‌گرایانه در بدن نمایش داده می‌شد. با ورود موتورهای سه‌بعدی در نسخه‌های بعد، چرخش تنه، نحوه قرارگیری دست‌ها و تغییر مرکز ثقل هنگام دریبل به شکل قابل توجهی طبیعی‌تر شد.